روش های سقط جنین
نوشته شده توسط : healty

روش های سقط جنین با خرید قرص سقط جنین

روش های سقط جنین یک زن در اوایل ممکن است گزینه سقط جنین را داشته باشد که به جای سقط جراحی از دارو استفاده کند. در روش های سقط جنین زن باید برای دریافت دارو به پزشک مراجعه کند. او باید یک بار دیگر به پزشک مراجعه کند تا مطمئن شوید که سقط دارویی کامل شده است. اگر اینطور نیست، ممکن است نیاز به سقط جنین داشته باشد. اگر زنی تصمیم به سقط دارویی داشته باشد، بسیار مهم است که دارو را دقیقاً چه پزشک به او گفته است مصرف می کند. ممکن است برای بررسی مرحله قبل از انجام سقط، معاینه سونوگرافی لازم باشد.

داروی سقط جنین

https://salamatinews.com/abortion-drug/

روش های سقط جنین ساکشن کورتاژ (اوایل بارداری 6-14 هفته بارداری)

روش های سقط جنین واژن با صابون مایع تمیز می شود. برای بی حس کردن دهانه رحم واکسن داده می شود. سپس دهانه رحم گشاد می شود (با کشش باز می شود). یک لوله متصل به دستگاه ساکشن در رحم قرار می گیرد. سپس رحم با ساکشن می شود. سپس از ابزاری به نام کورت برای خراشیدن دیواره رحم استفاده می شود. این کار تمام محصولات بارداری (جنین و پس از زایمان) را که در رحم باقی می ماند، حذف می کند.
پس از سقط جنین، به خانمی که خون Rh منفی دارد، تزریق گلوبولین ایمنی می شود. این از مشکلات گروه خونی در بارداری های بعدی جلوگیری می کند. ممکن است برای جلوگیری از عفونت، آنتی بیوتیک تجویز شود. از داروهای دیگری برای کاهش مصرف استفاده می شود. این روش حدود 15-30 دقیقه طول می کشد. خرید قرص سایتوتک

روش های سقط دارویی

https://salamatinews.com/medical-abortion-methods/

اتساع و آزمایش در روش های سقط جنین (اوایل بارداری 2-24 هفته بارداری)

روش های سقط جنین این رایج ترین روش است که بعد از هفته 12 بارداری می شود. واژن با صابون مایع تمیز می شود. دهانه رحم معمولاً با قرار دادن اسفنج های طبیعی به نام «لامیناریا» در دهانه رحم آماده می شود. آنها را جذب می کنند و متورم می شوند. این باعث کشش آهسته و باز شدن دهانه رحم در طی چند ساعت می شود. در برخی موارد ممکن است در زمان انجام روش های دیگری برای کشش و باز کردن دهانه رحم استفاده شود. ممکن است برای کنترل درد از یک واکسن بی حس کننده همراه با داروی داخل وریدی (IV) یا یک بیهوشی عمومی استفاده شود. زمانی که دهانه رحم باز شد، ابزارها و لوله‌های مکنده برای خارج کردن محصولات بارداری وارد رحم می‌شوند.

پس از سقط جنین، به خانمی که خون Rh منفی دارد، تزریق گلوبولین ایمنی می شود. این از مشکلات گروه خونی در بارداری های بعدی جلوگیری می کند. ممکن است برای جلوگیری از عفونت، آنتی بیوتیک تجویز شود. از داروهای دیگری برای کاهش امکان استفاده می شود. این روش حدود 45 دقیقه طول می کشد.

قرص سقط جنین

https://salamatinews.com/abortion-pills/

القای زایمان - (بارداری پیشرفته)

روش های سقط جنین تخلیه رحم با القای زایمان معمولاً در بیمارستان انجام می شود. می توان از چندین روش استفاده کرد. لامیناریا ممکن است در دهانه رحم قرار گیرد. آنها رطوبت را جذب می کنند و متورم می شوند. این باعث کشش آهسته و باز شدن دهانه رحم در طی چند ساعت می شود.

پس از نرم شدن دهانه رحم، زایمان شروع می شود (القا). چندین دارو مانند پروستاگلاندین یا اکسی توسین را می توان برای شروع انقباضات استفاده کرد یا ممکن است با تزریق دارو از طریق دیواره های شکم و رحم به داخل "کیسه آب" (کیسه آمنیوتیک) زایمان شروع شود. اکثر زنانی که القا می شوند در 10-20 ساعت زایمان می کنند.

قیمت قرص سقط جنین

https://salamatinews.com/the-price-of-abortion-pills/

روش های سقط جنین اگر از روش اتساع و تخلیه سقط استفاده شود، تقریباً هیچ شانسی برای زنده ماندن بارداری وجود ندارد. در اواخر بارداری، ممکن است قبل از اتمام سقط، مواد شیمیایی به رحم تزریق شود. در این صورت بارداری از سقط جنین جان سالم به در نمی برد. اگر از القای زایمان استفاده شود، احتمال کمی وجود دارد که جنین بتواند برای مدت کوتاهی زنده بماند. احتمال زندگی جنین در خارج از رحم با طول مدت بارداری افزایش می یابد.

گاهی اوقات تمام بافت ها با فرآیند زایمان از رحم تخلیه نمی شوند. در غیر این صورت، ممکن است با استفاده از ابزارهای مخصوص برای تمیز کردن دیواره های رحم برداشته شود. این ابزارها از طریق واژن وارد رحم می شوند. ممکن است برای کنترل درد از یک واکسن بی حس کننده همراه با داروی IV یا یک بیهوشی عمومی استفاده شود. پس از خالی شدن رحم، ممکن است برای مدتی از داروی IV برای کنترل خونریزی استفاده شود.

 

هیستروتومی / زایمان سزارین - (بارداری پیشرفته - بعد از هفته 24 بارداری)

روش های سقط جنین در موارد نادری که روش القایی با شکست مواجه می شود یا نمی توان از آن استفاده کرد، باید از روش جراحی به نام «هیستروتومی» استفاده شود. "هیستروتومی" به معنای بریدن رحم است. مانند زایمان سزارین است و همین خطرات را دارد.

پس از سقط جنین، به خانمی که خون Rh منفی دارد، تزریق گلوبولین ایمنی تزریق می شود. این از مشکلات گروه خونی در بارداری های بعدی جلوگیری می کند. ممکن است برای جلوگیری از عفونت رحم، آنتی بیوتیک تجویز شود. ممکن است از داروهای دیگری برای کاهش خونریزی استفاده شود.

خرید قرص سایتوتک

https://salamatinews.com/buy-cytotec-tablets/

آسپیراسیون وکیوم (سقط ساکشن)

روش های سقط جنین بیشتر سقط های انجام شده در ایالات متحده در هفته های 12 تا 13 بارداری انجام می شود. اگر در سه ماهه اول بارداری خود سقط جنین در کلینیک را انتخاب کنید، یک آسپیراسیون خلاء خواهید داشت که ممکن است آن را "سقط ساکشن" نیز بشنوید.

در بیشتر موارد، دهانه رحم شما برای این روش نیازی به آماده سازی یا گشاد شدن ندارد. اما اگر بیش از 10 تا 12 هفته باردار هستید، ممکن است پزشک قبل از شروع کار، کمی دهانه رحم شما را باز کند تا ابزارهای پزشکی بتوانند به رحم شما دسترسی داشته باشند. آنها احتمالاً چوب‌های کوچکی از جلبک دریایی استریل شده که رطوبت را جذب کرده و منبسط می‌کنند، به نام لامیناریا وارد می‌کنند.

هنگامی که برای انجام این عمل آماده شدید، ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی از شما می خواهد که روی میز معاینه دراز بکشید و پاهای خود را در رکاب قرار دهید، مثل اینکه در حال انجام معاینه لگن هستید .

وقتی راحت هستید و آرام می‌شوید، در صورت انتخاب، ارائه‌دهنده مراقبت‌های بهداشتی شما ابزاری به نام اسپکولوم را در واژن شما قرار می‌دهد تا آن را باز نگه دارد و واژن و دهانه رحم شما را با یک محلول ضدعفونی‌کننده به نام بتادین سواب می‌کشد .

آنها یک ماده بی‌حس کننده را به دهانه رحم تزریق می‌کنند تا آن را بی‌حس کند و دهانه رحم شما را با ابزاری در جای خود نگه می‌دارد. سپس یک لوله کوچک متصل به یک سرنگ دستی یا یک دستگاه مکنده را وارد رحم شما می کنند و محتویات آن را پاک می کنند. از ابتدا تا انتها، این روش چند دقیقه طول می کشد.Can I use herbs to have an abortion at home?

درد در هنگام سقط جنین

روش های سقط جنین پزشک شما همچنین در مورد انواع مختلف مدیریت درد که در طول عمل برای شما در دسترس است صحبت خواهد کرد .

برای سقط جنین در کلینیک، احتمالاً بی حسی موضعی دریافت خواهید کرد ، به این معنی که دهانه رحم شما بی حس می شود اما شما بیدار خواهید بود. در حالی که 600 تا 800 میلی گرم ایبوپروفن معمولاً به اندازه کافی درد را تسکین می دهد، ممکن است پزشک به شما یک داروی خوراکی برای آرام کردن یا آرام کردن خفیف شما پیشنهاد دهد تا بیدار اما آرام باشید. اگر آرام‌بخش‌های سنگین را ترجیح می‌دهید، به این معنی که در طول عمل در خواب سبک هستید ، می‌توانید بپرسید که آیا می‌توان از طریق IV داروی آرام‌بخش به شما داد.

Home use of misoprostol

 




:: برچسب‌ها: روش های سقط جنین , سقط ۱۰۰درصد جنین , چه دارویی باعث سقط صددرصدی جنین میشود , برای سقط جنین در خانه چی بخورم؟ ,
:: بازدید از این مطلب : 41
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 تير 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: